sobota, 19 czerwca 2010

Pierwsze CANDY

Przeglądając blogi natknęłam się na parę Candy :)
Zapisałam się :P
U mnie Candy będą po prawej stronie ;) Tak by zawsze były widoczne ;) nawet jak dodam ful zdjęć ;)
Jeśli ktoś potrzebuje natchnienia na album komunijny to zapraszam tutaj: http://moteczek.blox.pl/html , bardzo spodobał mi się pomysł wykonania.

A z innej beczki. Przedstawiam tani pomysł przyozdobienia domu - wiklinowa filiżanka, gąbka do kwiatów i dowolne kwiatki :) Na zdjęciu obcięło mi się trochę ucho :) przepraszam, ale jest tak późno, że nie chce mi sie 2 raz wyciągać aparatu



Do książek przeczytanych dołączyła książka



Sama nie wiem czego oczekiwałam po tej książce - gdy dowiedziałam się o wydaniu jej to nawet nie pamiętałam kim była Bree, dopiero po dłuższym namyśle sobie przypomniałam. Jedno jest pewne czyta się łatwo i przyjemnie (albo to wina Meyer, albo zmiany tłumacza) , a gdy pojawia się ukochani bohaterowie Zaćmienia to aż się robi gorąco na sercu.
Osobą nie lubiącym sagi nie polecam :)

Skończyła mi się też dzisiaj sól do kąpieli :) nie wiedząc co zrobić z opakowaniem :) przeznaczyłam je na moje ukochane krówki ;)



Jak się podoba?

I znalazłam w szafie moje ukochane ;P



jutro pewnie coś z nich wymyśle ;)

Pozdrawiam kolejny raz i lecę pooglądać resztę blogów ;) a ich mnóstwo ;) hihi

6 komentarzy:

  1. ooo... znajoma książka..., ale niestety jeszcze nie przeczytana :D byle do 30.06 ;))
    zapraszam serdecznie na moje NIESPODZIANKOWE CANDY :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie, ale książka już na mnie czeka... na stoliczku nocnym... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę... mnie nie ma w lipcu... ledwo na 30.06 się wyrobiłam :D :p także sama sobie zrobie maraton:D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na cały lipiec wyjeżdżam... i dopiero 4 sierpnia w domu będą... masakra... bez koralików, kolczyków, bransoletek... ech...
    a prace załatwił mi i mojej kumpeli znajomy mojej mamy... w restauracji w Belgii :D będą jaja :D
    a koraliki kupuje na allegro oraz za Poznaniem w świecie koralików... ceny jak na allegro i bez przesyłki... także tam się opłaca... nie wiem w sumie czy gdzieś w samym Poznaniu jest jakiś sklep z koralikami, biglami... i jeszcze taki tani...

    OdpowiedzUsuń
  5. oj... to jest strasznie wciągające :D właśnie jutro się wybieram do świata koralików :D uwielbiam tam jeździć :)) tak kolorowo :D czad ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam że pojawiła się kolejna książka Stephenie Meyer! Jak to dobrze że do Ciebie zajrzałam ;)
    Wszystkie poprzednie jej książki przeczytałam, więc czas na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń