niedziela, 20 czerwca 2010

Wózek typu Inglesina & Eclipse

W sobotę będąc na spacerku znalazłam małego kotka z mamą :) oczywiście kotek musiał zostać sfotografowany :)


trochę zawiedziony, no ale co zrobić :)

Wczoraj usiadłam i zrobiłam też wózeczek z resztek, nie jest to mój pierwszy wózek -> mam jeszcze niebieski ale gdzieś go schowałam i nie mogę znaleźć,
wózeczek przypasowałam już do rameczki, która trochę mi się odcisnęła hihi

Siadając do allegro kupiłam dość dużą ilość koralików ;) nie wiem kto będzie bardziej zły jak to przyjdzie ja - że nie mam gdzie tego wsadzić czy mój piękny, że znowu coś nakupiłam i to w takiej ilości

Niedziele spędziłam głównie pod znakiem Eclipse ;) dla fanów gratka, niby wyciekły zdjęcia do sieci ale zastanawiam się czy to raczej nie było celowe zagranie -> http://www.twilightersitalia.com/gallery/v/Eclipse+-+Il+Film/Immagini+Promozionali/album/?g2_page=1
A tu zdjęcie, które w sobotę wyciekło :)



A tutaj link chyba do najlepszej Parodi http://www.youtube.com/watch?v=h5tB-USJdGA, zagranicą to nawet ludzi młodych stać na takie same samochody co w filmie ;)

A i zapisałam się na moją pierwszą wymianę, ale nie wiem czy mnie do niej przyjmą ;)
Jeśli ktoś tu zagląda ;) to zapraszam (avator na pasku bocznym )

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. ja zaglądam i się zapisałam :))
    a świat koralików jednak jutro :p nie wyrobiłam się dzisiaj czasowo ;/ masakra... ale już się wolne zaczyna :)) wiec cool.
    próbuję jak najmniej oglądać z eclipse... nie chce wiedzieć co kiedy i jak... :D wole niespodziankę :D :))
    pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo... i piękny wózeczek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że dam znać :))
    a do kina idę 30 :D o 12 albo 15... bo muszę się pakować :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie, ale mnie nie ma... :|

    OdpowiedzUsuń