poniedziałek, 28 czerwca 2010

Pierwsze robótki :)


W piątek byłam w Poznaniu, sobotę i niedzielę ;P
ogólnie cały weekend w Poznaniu :) ale nie było źle ;) kupiłam sobie książkę "Rodzina na zakręcie" i trochę ją poczytałam jadąc ;)
ramki kupiłam - 20 czerwonych ;) i 2 duże ;)
Cały tydzień byłam zajęta ;)
Oprawiłam moich ślicznych Cullenów i Tigraczu ;) (tak wiem jestem kopnięta)

Tigraczu zawiśnie w garażu "Śliczonotki"

Moja prywatna pandora :)


Wczoraj zrobiony naszyjnik:


Dzisiaj zrobiona bransoleta:


Kolczyki 1 i kolczyki 2




Wszystko pięknie i ładnie ;) zdjęcia uroku nie oddają :) ale zapomniałam kupić zapięć i muszę poczekać na przesyłkę.
i trochę się martwię, bo Tigi jest na wymianie płynów i nie wiem czy na dzisiaj będzie :) a ja chce jechać jutro na maraton zmierzchowy :) już się nie mogę doczekać premiery :)







4 komentarze:

  1. sliczne :) te kolczyki z tymi ksiezycami to nie pamietam skad mialam te ksiezyce... hmmm ale mozna kupic ten komplet na moim allegro u mnie na blogu z prawej strony za 9 zl
    pozdrawiam :) swietny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają Twoje robótki... bardzo ładne!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja pandora :) Zachwycił mnie też cały komplet - naszyjnik, bransoletka, kolczyki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Dziękuję za udział w moim candy, dzięki temu trafiłam do Ciebie i wiem już, że będę tutaj zaglądać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń